Problem z klawiatura - brak pomyslow

Autor: pocisk <pociskacz_at_USUNop.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 12:05:42 MET DST

PROBLEM
przytrzymujac lewy SHIFT komputer sie wylacza !!

Sprawdzilem wszystkie ustawienia w windowsie (w2k) ktore zaproponowali mi
sprawdzic na innych grupach
nic to nie pomaga :( sprawdzilem juz wczoraj (jesli oczywiscie myslimy o tym
samym bo u mnie w w2k troszke inaczej wyglada do podobnych opcji co
napisales wyzej)
Sprawdzilem programem duch kod jaki sie uruchamia po nacisnieciu tego
SHIFT-a wyszlo mi 160,42,0 (na szczescie udalo mi sie zdazyc przeczytac
przed wylaczeniem kompa). Sprawdzilem jeszcze takie warianty: problem z
shiftem jest aktywny juz od mometu pokazania sie okna do logowania , dziala
w trybie awaryjnym, nie dziala w BIOSIE i w DOSIE wiec na moja logike nie
jest to jakas dziwna opcja BIOSU tylko jakies dziwne ustawienie w WINDOWSIE.
Moze gdzies w rejestrze znajde przypisanie lewego klawisza shift do opcji
zamykanie systemu ?
Moze to jest jakies dizwne uszkodzenie klawiatury ? jak to zdiagonozowac ?

Pomocy !! Pisze prace mgr w WORD-zie i mam "glupie" przyzyczajenie uzywac
lewego SHIFTa co powoduje ze komp mi sie wysypuje bez zapisania pracy :(((

Zeby nie byc zle zrozumianym wyjasniam ze to nie dzieje sie tylko w WORDZIE
!!! (patrz wyzej)

Pozdrawaim
pocisk