Obudowa bez zasilacza...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 29 May 2005 - 09:08:43 MET DST

Witam.
Będę musiał zmienić obudowę, bo obecna (ma z 6lat) jest po prostu
niepraktyczna, niezbyt wygodna i inne "nie".

Z uwagi na fakt, że mam raczej dobry zasilacz (410W, Chieftec),
szukam czegoś bez zasilacza... Czy mam szansę kupić praktyczą obudowę
(bez zasilacza) tak do 150zł?
Czym się dla mnie cechuje wygodna obudowa... Min 4 zatoki 5.1/4, wyciągnięty
panel z USB na przod (ew. firewire), najlepiej, jak dyski twarde wsuwane "z boku".
Mało śrubek... Coś w stylu lepszych obudów Chiefteca ;)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,