przewietrzyć budę

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 22:42:39 MET DST

Ponieważ tak jakoś upalnie się zrobiło komp się trochę grzeje, choć nic
tragicznego. mam jednak zamiar wsadzić większą grzałkę do obudowy
(6600GT), więc przydałby się przewiew. Wymyśliłem sobie coś takiego:

z tyłu wyrzucanie ciepłego powietrza:
Papst 8412N/2GLE 80mm 12 dBA 3pin (znad grafiki)
+ to co wywala "szef" (420-302DF) (znad procesora)
z przodu przydałoby sie coś do zasysania i wpadłem na pomysł
zamontowania wentylatora(ów) w kieszenie 5,25 np:
SPIRE HD4L04S1H4 FrontCooler

o ile co do tyłu nie mam wątpliwości, to nie specjalnie pewny jestem
przodu. próbował ktoś takiego czegoś? bo w zasadzie wentylatory do
kieszeni służą do chłodzenia HDD, więc czy sprawdzą się w takie roli?
ewentualnie coś innego? (ale gotowe rozwiązanie, bo zależy mi jeszcze
żeby gwarancji nie tracić, co by się mogło przytrafić gdyby rżnąć
obudowę :D)

--
                 _____