Re: Firmware NEC 3500 z PI/PIF - kiedy?

Autor: Esiek <esiek1_at_interia.pl>
Data: Sun 29 May 2005 - 07:35:36 MET DST

> jakiś czas temu zadałem to pytanie, niestety nikt nie znał odpowiedzi.
> Pytanie brzmi: kiedy pojawi się firmware do nagrywarki DVD NEC 3500A z
> raportowaniem błędów?
> Na necie szukałem conieco - znalazłem, że już w marcu była dostępna beta.
> Czy ktoś spotkał się z informacjami, kiedy wypuszczą wersję "dla ludu"?
> Poza tym - jaki może być powód takiej zwłoki?

Żeby ktokolwiek to wiedział... powodem zwłoki jest polityka nec najpierw
wspieraja obecne modele czyli np 3520 a dopiero po czasie "antyki" czyli
3500 zachecajac tym samym do zakupu nowki. A pozatym to najpierw nec da
pewnie kod jakiejs innej formie produkujacej na bazie neca (np. maddog) bo
jak wiadomo nec to tylko oem. Jednym slowem nie wiadomo moze byc jutro a
moze nie byc wcale :((