Komputronik kontra Benchmark , czyli kto plagiatuje opinie o sprzęcie ?

Autor: speedmaster <speedmasterBEZ_SPAMU1967_at_op.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 22:24:30 MET DST

Witam wszystkich . Buszując dzisiaj po sieci wpadłem do sklepów on-line
dwóch wymienionych w temacie sprzedawców . Zastanowiła mnie jedna rzecz
, otóż to w komentarzach o sprzęcie są dokładnie te same wpisy . Nie
byłoby to nic nadzwyczajnego ale są dokładnie z tych samych godzin co do
sekundy . Siłą rzeczy nie jest możliwe aby jedna i ta sama osoba na
dwóch różnych stronach www dała ten sam komentarz o identycznej godzinie
. Ani chybi ktoś jawnie oszukuje potencjalnych kupujących , tylko kto ?
Oto wspomniane linki do stron :
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17341.html

--
pozdrawiam    >>> speedmaster >>>