Re: Drukarka HP5 marszczy papier

Autor: Robert_ <robert_wytnijtoas_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 18:39:59 MET DST

NoRek napisał(a):
> W HP laserowych czesto uszkadza sie walek (roller) ktory znajduje sie
> pod utrwalaczem ,powstaja w nim od wysokiej temp. dziury i to w nich
> brzegi kartki moga sie zaginac, wymiana raczej sporo bedzie kosztowala
> to element o ktorym mowie http://tinyurl.com/b5wtb

widzialem ten roller i chyba jest w miare caly. Nie wiem czy ma on takie
wlasciwosci ale jak jest zimny to jest taki pofaldowany a jak sie
rozgrzewa to wyglada na gladki. Mi sie wydaje ze zgniot papieru ktory
powstaje wlasnie w tym zespole jest spowodowany tym ze papier dociera do
niego juz z lekka uszkodzony. Uszkodzenie jezeli juz powstaje to gdzies
w pierwszych rolkach.

Robert