Re: Czy mozna nagrac cd na dvd ?

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 18:35:08 MET DST

On Sat, 28 May 2005 15:21:31 +0200, "KILu" <kilu@psxextreme.pl> wrote:

>Zrób obrazy plyc CD, wrzuc je na DVD, a pózniej po prostu podmountuj te
>obrazy w jakims virtu... ups, NTG.

Chodzilo mi wlasnie o cos w stylu "Fire and Forget", wkladam DVD
uruchamia sie instalator i sam lapie zawartosc plyty, ewentyalnie
wskazuje mi katalog z plikami na plycie.

To ze mozna nagrac kilka obrazow na 1dvd to wiem, chodzi mi o dalej
posunieta automatyzacje :)

Pozdrawiam

PS. Jesli NTG to jaka grupa sie zajmuje zagadnieniami nagrywania cd i
dvd ?