problem przy starcie

Autor: Kosa <kosa666_at_interia.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 15:48:54 MET DST

Witam,

Mam P4 z płytą Gigabyte GA-8IP775-G S.775 I865P.

Przy uruchamianiu systemu, zaraz po teście pamięci (256MB) pokazuje się
komuniakt, że jest OK i startuje w single channel. Dalej powinny iść testy
napędów - a jest zwis!!! Ciągle pokazuje się ten napis z Single channel i
nic więcej. Do biosa nie da się wtedy już wejść, bo pokazuje hasło Preparing
Acces to Bios i nic. Wisi dalej.
Czasami (raz na 100 restartów - uda mu się ruszyć i normalnie pracuje).
W celu sprawdzenia przekładałem kosć pamięciu po kolei po slotach.
Wymieniłem też taśmy do napędów.
Dalej to samo.

Pytanie: Co może być przyczyną???? (Może słaby zasilacz - tylko 300W - a
jest podłączonych 4 wentylatory, wyświetlacz LCD z temperaturami i kilka
dodatkowych LEDów?)

Pozdrawiam i proszę i pomoc (mam nadzieje, że to nie płyta główna)