Czy mozna nagrac cd na dvd ?

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 14:33:57 MET DST

Hej

Z gory przepraszam jesli pisze na niewlasciwa grupe dyskusyjna, ale
ciekawi mnie czy mozna nagrac kilka cd na 1 dvd, tak zeby dziala
autorun, a program sam lapal zawartosc bez monitorowania o zmiane
sciezki. Nie wiem czy jasno sie wyrazilem wiec zoobrazuje przykladem.

Mam np oryginal gry na 3cd (Diablo 2) i chcialbym go nagrac na 1 dvd
bez koniecznosci zonglowania cd w trakcie instalacji.

Czy jest cos takiego wykonywalne, a jesli tak to jak ?

Pozdrawiam
Szymon