Matryce LCD - 14,1 XGA

Autor: Sim <szymonmark_at_wp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 22:37:07 MET DST

Witam...

Mam uszkodzona matryce w Laptopie IBM t23 i chcialem kupic inny komputer
zeby właśnie wspomniany panel z niego wyjąć... a reszte w pewien sposob
wykorzystać....

Przeszukująć zasoby internetowe dowiedziałem się zę w przypadku matryc 14,1
XGA jest pewien standard.. tzn ze zlaczem 20pinowym i specyficzną wtyczką do
matrycy....

w IBM była matryca Hitachi LT141 Czy Ktoś z Was ma jakieś doświaczenie w tej
materii i może mi doradzić jakiego kupić notebooka (Dell CPi CPx Compaq
m700/e500 IBM ) abym mogł spokojnie z niego przelozyć panel lcd....

za wszelkie sugestie z góry bardzo dziękuje

Pozdrawiam Forumowiczów