Re: pomocy - dysk twardy

Autor: md <spam-noemail_at_48.net>
Data: Sat 28 May 2005 - 10:20:06 MET DST

Dnia 2005-05-28 01:03, Użytkownik TK napisał:

> A jaka to plyta? Sterowniki do niej zainstalowane?

plyta ASRock k7vm2, chipset via km266, procek athlon 1.7.
ster. ladnie zainstalowane i od 2 lat wszystko gralo.

dodam jeszcze ze wczoraj zmienilem tasme do hdd i na jakis czas
bledy przestaly sie pojawiac, ale juz dzis ot tak sypla sie mozilla, - sprawdzilem
dyski - i znowu - bledy.

dwa dyski na raz maja taki sam objaw. sa na roznych
kablach. czy to plyta gl. a jesli tak to czy da sie z czyms takim cos zrobic?
przegrzewa sie moze???

nic z tego nie rozumiem... w ogole i tak cud ze mi system startuje.
michal