Re: gwarancja na nagrywarkę i połamana płyta

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Sat 28 May 2005 - 08:51:45 MET DST

> Czy serwisy odmawiają napraw gwarancyjnych napędów z połamaną wewnątrz
> płytą? Mój napęd był kupiony w action jeżeli ma to jakieś znaczenie.

Raczej nie odmówią.

Z innej beczki: Serwis LiteONa wymienił mi nagrywarkę, w której był
zmieniany firmware (na taki z innej nagrywarki nawet, bo myślałem, że
problemy wynikły ze złego firmware'u, a okazało się, że coś z mechaniką było
w trakcie padania :) ), w wyniku czego chyba uszkodził się eeprom i zaczęła
migać dioda (taki symbol, że suma kontrolna eepromu się nie zgadza). Oprócz
tego nagrywarka miała mechaniczne uszkodzenie (zgrzytała aż miło). Nie mam
pewności, czy serwis LiteON tą nagrywarkę w ogóle sprawdzał - ostatnio mają
sporo roboty, wymienili na nową bez słowa. Stąd nie wierzcie w te "jak
zmieniasz firmware, to tracisz gwarancję". U LiteONa na pewno nie (nawet
zachęcają do aktualizacji firmware, bo w tych nagrywarkach wiąże się to z
odczytem/zapisem nowych typów płyt).