Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: krzysp <krzys.p_at_poczta.fm>
Data: Sat 28 May 2005 - 03:48:02 MET DST

Witam,
planuje w najblizszym czasie zakup komputera. Sprzet ma sluzyc do orobki
grafiki i video oraz pisania i kompilowania programow. Gry to sprawa
drugorzedna, bardzo malo grywam. Postanowilem zakupic Pentium IV 3.0 GHz
(HT, 1024 KB cache'u L2). Mam teraz dylemat jesli chodzi o wybor "podstawki"
oraz wiazacy sie z tym wybor plyty glownej.

Wstepnie myslalem o ASUS P4P800-E Deluxe. Plyta spełnia moje oczekiwania.
Zastanawiam sie, czy jest jeszcze sens inwestowac w platforme Socket 478.
Nie siedze ostatnio w hardware'rze. Co o tym sadzicie?

Pozdrawiam.