Re: fortron czy chieftec???

Autor: <lev_at_k>
Data: Sat 28 May 2005 - 00:38:40 MET DST

Zethon wrote:

> Oni maja swoja marke i tradycje, badz co badz produkuja przede wszystkim
> zasilacze dla wielu firm, Modecom, Zalman...

I jeszcze kilkunastu innych lekko licząć ;-)

BTW - zauważyłem że stałeś się szczęsliwym nabywcą Fortron FSP550-60PLN
(może z allegro - swego czasu pamiętam licytacje na "leżaki magazynowe"
tego modelu?). Czy posiada on może przypadkiem wtyczkę "serwerową" EATX
do której potrzebowałeś jakiejś przejściówki?
Z tego co się orientuję te zasilki sa typowo pod serwery nie stacje
robocze - supermocna/e linia 12V (pod kątem zasilania nawet kilku CPU) i
słaba na tym tle obciążalność/moc sumaryczna na liniach 3.3V+5V rzędu
150W (dla np. kart rozszerzeń itp.). Czy to sie potwierdza w Twoim sprzęcie?

Pozdrawiam