Glosny dysk w laptopie ??

Autor: Arek <arek_at_xxxxdot.one.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 22:06:47 MET DST

Witam

Wlasnie kupilem IBM'a r30 z dyskiem 20 gb Hitachi i ku mojemu zdziwieniu
dysk ten strasznie halasuje. Jest to rzezenie podobne do glosnej pracy
wiatraka no i jest to dziwiek ciagly(objawia sie zaraz po wlaczeniu kompa).
Wiem ze to dysk gdyz bez dysku komputer pracuje cicho... Da sie cos z tym
zrobic czy moze dysk juz jest do wymiany??

Pozdraiwam i z gory dziekuje za odpowiedz

Arek