print serwer +hp +pdf =problem

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 18:46:24 MET DST

Hello,

mam Ci ja print serwery HP JetDirect EX plus3 oraz jakieś cudo
Planet`a. Do tego drukarki HP5L oraz LaserJet2100. Oprócz tego mam też
wielgaśny problem z drukowaniem dużych dokumentów - zwłaszcza z
AcrobatReader`a.
Za każdym razem, po wydrukowaniu np. 14 z 60 stron,drukarki przestają
drukować a WinXP wywala błędy drukowania. Normalnie ocipieć idzie:-)
Tego ps HP, konfiguruję przez telnet`a (nie będę więcej instalował tej
kobyły admincośtam:-)) - w sumie, nie wiele ta jest do ustawienia.

Ktoś miał podobny problem i sobie jakoś poradził?
Dodam ze lokalnie wydruki idą ok, na lpt1 mam lexmarka Z41(yeah!) i
pdf`y idą jak zloto:-)

Pozdrawiam grupowiczów i czekam z utęsknieniem na HELP!!!!:-)

--
.lamer