pomocy - dysk twardy

Autor: md <spam-noemail_at_48.net>
Data: Thu 26 May 2005 - 17:20:58 MET DST

witam,
widze ze wiekszosc postow nt dyskow :((

mam taki problem - mam dysk samsung spinpoint 80gb na tasme (ma miesiac),
i cos sie dzis zaczelo psuc - po paru godzinach walki doszedlem do tego ze:
biore jakis plik, kopiuje go pod inna nazwa i potem porownuje oba pliki - i wychodzi ze maja roznice!
myslalem ze to ewidentnie dysk padniety, ale tknelo mnie i zrobilem ten sam test
na drugim, starym dysku (8gb seagate) - i wyszlo podobnie - moze troche mnie tych roznic
ale i tak np na plik 50mb np. 2 bajty sie nie zgadzaja.

wiec dyski raczej sa ok no nie? (nagle by sie mialy obydwa zepsuc??)

co moze byc nie tak? czytalem w innych postach ze cos moze byc
z tasma, - co w niej sprawdzic??
czy to moze cos z plyta gl??
co robic?

z gory dzieki