Re: Co zwalnia Windowsa?

Autor: Leszek <nie_at_ma.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 12:53:16 MET DST

Kaja typed:

> Wyczyść śmieci z folderu Temp,Temporay Internet Files, przeskanuj
> programem AdAware.......

Wszystko robiłem zanim pytałem - żeby sprawdzić czy to nie śmiecie. Az
taki lamer ze mnie nie jest :)

Adaware, SpyBot, kompletne skanowanie antywirem, zwalnianie pamieci,
czyszczenie wszystkich plików tymczasowych.
Teraz dokupie RAM, bo widzę, że zaskakująco dużo jest zajmowane przez
windę i IE (prawie całe 256 mimo, ze plik wymiany jest tez całkiem
spory, a windows sam go ustawia).

Na wszelki wypadek podaję swoją konfigurację
Celeron 1,7
ASUS P4PE-X (Intel 845PE) Supporting DDR400(Overclocking), and
FSB800(Overclocking)
RAM Kingston KVR 400X64C3/256 X7 2,6 V
Win 98 SE

--