Re: hdd kaput -> data recovery

Autor: noname <noname_at_interia.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 11:32:48 MET DST

Aha i dysk nie to ze nie jest wykrywany lecz: (przyklad):
1. wlaczam kompa wykrywa dyski w nieskonczonosc (reset/wyl kompa na
kilkanascie sekund)
2. po restarcie wykrywa go lecz po dosc dlugim czasie (ok 15-25 sekund).
3. nastepnie uruchamiam obojetnie jaki system (dos, win <na linuchu nie
probowalem ale pewnie bedzie to samo>) i np pod dosem uruchamiam NC ladnie
widzi mi partycje, wchodze na partycje, zaznaczam plik do skopiowania, i
zawieszka (czasem uda mi sie skopiowac jeden czy dwa pliki :P )

I tak to wyglada...dlatego wlasnie podejrzewac bledy w tablicy FAT bo jego
problemy zaczynaja sie przy dostepie do pliku dopiero. Nie wiem tylko czy da
sie to naprawic i cyzm. Oczywiscie sprubuje z wymianka elektroniki ale
kiszke czuje :/