Toshiba satellite L10-117 problem z ramem

Autor: jw73 <jw73_at_go2.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:36:54 MET DST

  Dzień dobry.
Kupiłem tydzień temu notebooka satellite L-10-117 (w sklepie z gwarancją
toshiby) i dodatkową kość pamięci dedykowaną do tego komputer 512 mb. Po
zainstalowaniu tej nowej kości (zgodnie z instrukcją) komputer nie może
znaleźć windowsa. W dosie na dysku c nie pokazuje folderu z windowsem
jedynie narzędzia dosowe i kilka innych plików. Po wyjęciu starej
pamięci instalowanej fabrycznie i włożeniu tylko tej nowej 512 nie
zapala wogóle monitora i nie chce się wyłączyć. Dopiero wyjęcie
akumulatora wyłącza komputer. Próbowałem już różnych kombinacji tych
pamięci w slot1 i 2. Zawsze to samo. W notebooku zainstalowany jest bios
1.8 (najnowszy ze strony producenta) i można w nim odczytać, że widzi tą
nową kość prawidłowo.
Robiłem już Recovery z dysku Toshiby w celu zainstalowania fabrycznego
windowsa z programami, ale problem dalej jest ten sam. Recovery
przebiega bez problemu, ale po samo restarcie na zakończenie, znowu nie
znajduje windowsa. Wyświetla komunikat, że nie może odnaleźć drivera
ntfs w katalogu sys32 i prosi o uruchomienie instalatora windows z
wciśniętym przyciskiem R.
Próbowałem już z pod dosa zainstalować normalnego windowsa xp, ze zmianą
partycji na fat32. Instalacja przebiega bez problemu, a po restarcie ten
sam problem jak wyżej.
Czy ta pamięć jest uszkodzona ?
Co mam zrobić, żeby komputer działał prawidłowo z tą nową pamięcią ?
Za pomoc z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam.
jw73