Re: co na radka 9200 ?

Autor: kalina <erkalina_at_wytnij.gazeta.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 09:13:31 MET DST

Pewnego dnia wiosennego (Fri, 27 May 2005 03:09:14 +0200), klikacz joy
naklikał(a) tak:

> Pytam Was no bo to najbardziej wiarygodne miejsce chyba w necie na takie
> pytania i odpowiedzi :) Mam marnego radeona 9200 i więcej mi nie trzeba bo
> kompletnie nie gram a jestem zwykłym skromnym programistą. Ale OGŁUCHNE![..]

Ja na GeForce Fx5200 (Sparkle 64-bit) zamontowałem coś takiego:
Miałem obawy czy ten radiator da radę, ale daje. Nikt nie gra na tym
sprzęcie - kiedyś uruchomiłem jakąś grę i trochę się zagrzał (ale
wystarczył by chyba jakiś mały wiatrak dmuchający na niego).

Nie wiem jak tam z montowaniem na Twoim Radeonie, ale ten Zalman ma dość
elastyczne łapki... No i tani jest.

--
kalina