Re: dlaczego nikt nie kupił ...

Autor: lukasz sczygiel <adres_at_email.cx>
Data: Fri 27 May 2005 - 01:15:38 MET DST

W napisał(a):

> "jak dokładnie objawia się akceleracja wsteczna? Na przykład w grze FPP,
> wykonując powolny ruch myszą przez całą podkładkę, obrócimy się o
> (powiedzmy) 90 stopni. Wykonując ten sam ruch, ale o wiele szybciej,
> obrócimy się o 40 stopni. Spowodowane jest to "zapychaniem" portu - mysz
> wysyła do komputera zbyt wiele danych, które nie mogą zostać
> przeanalizowane."
Hmmmm w trybie "nie growym" jest chyba odwrotnie.
Troche tego nie rozumiem. sadzilem ze mysz wysyla dane inteligentnie.
to znaczy ze mysz wie ile zmienilo sie polozenie od wyslania ostatniego
pakietu zawierajacego dane. A pakiety chyba sa potwierdzane. A jesli nie
sa to chyba istnieje protokol ktory dba o poprawnosc przesylu danych.
To ze komunikacja jest dwu kierunkowa to pewne nie jestem pewien ale nie
powinno byc problemem potwiedzanie przez sterownik co przyjal a co nie.