Re: Komputer do 3kz

Autor: SP9LWH <spam_at_autorom.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 01:08:52 MET DST

U偶ytkownik "Neas" <neas@neas.invalid> napisa艂 w wiadomo艣ci
news:1265812.s5MK1xkAve@latitude...
> M贸wisz to z praktyki czy na podstawie lektury grupy/stron WWW?

Wr贸偶k膮 nie jestem, cho膰 niekt贸rzy widz膮 ju偶 szczyt, czyli b臋dzie spadek ery
LCD i co艣 je zast膮pi.

Te kilka starszych ekran贸w LCD, kt贸re od czasu do czasu zmuszony jestem
ogl膮da膰 wywo艂uje we mnie niech臋膰 do nich.
Ja wol臋 kineskopowy monitor - moje dzieci te偶.

Ja koniecznie niedawno chcia艂em sobie i dzieciom kupi膰 tani i nowoczesny
LCD i nic nie wybra艂em.
Zdatne do kupienia by艂yby 19 cali, gdyby nie ich cena.