problem, chyba z grafiką.

Autor: Gobli <gobli_at_spammer.pierniczony.vp.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 23:55:58 MET DST

komputer nowiutki.

płyta GA K8N Ultra-9 nforce4
procek Athlon 64 3200+ (taktowanie oryginalne)
dysk samsung 160GB SATA
grafcia Gigabyte GeForce 6600GT PCI-E
dźwięk Audigy2 ZS Platinum
ram Kingston dual 1GB DDR400

problem...najpierw nie chciał zobaczyć dysku, ale z tym jakos wygrałem.
komputer/system za żadne skarby nie chce przyjąć sterownika od grafiki.
bluescreen, zrzut pamięci, restart.
w trybie awaryjnym grafika się instaluje, ale po uruchomieniu normalnym,
już ze sterownikiem jest tylko na chwilę blue i restart, trzeba usuwać
nvidię.
dodatkowo system nie ma w menedżerze urządzeń monitora (Hyundai 21" F230)
system może więc działać tylko w 800x600 i 4bit kolorów.
męczące.
co z tym zrobić?

jeszcze jedno...
ten 6600GT nie ma wentylatora, tylko jeden wielki radiator z obu stron.
grzeje jak centralne ogrzewanie:
gpu 62 stopnie
otoczenie gpu 54 stopnie.
mostek północny też chyba trochę za ciepły.

ps. to nie jest mój komp...
możliwe że w tej konfiguracji coś po prostu nie jest kompatybilne z resztą?
facet w sklepie mówił, że przed wydaniem komputera sprawdzi czy działa.
jak mógł to zrobić, skoro bios nie widział nawet dysku?
zauważył go dopiero kiedy wymieniłem kabel SATA na swój.

Stanisław Smólski

- Sowa - pomyślał Stirlitz.
- Sam jesteś sowa - pomyślał Bormann.