Re: W 17 cali dookoła poświata (Samsung 797DF)

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 22:49:33 MET DST

Użytkownik "aidahow" <dariusz.socha@op.pl> napisał w wiadomości
news:d7232u$eut$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Fizyka się kłania - może to Twój pokój :)))

Ja nic takiego nie mam a mam 797 DF, fajnie jest jak ma się możliwość w
sklepie odpalić monitor, także jak to przeszkadza to ja bym reklamował jak
nie w sklepie to w serwisie. Tylko geometria mogła by być lepsza, trochę się
z tym nabawiłem i wkurza mnie to że jak włączam kompa to ekran biosu jest
przesunięty a win ok-1024/768-100 Hz.