Re: jaka karta graf. do starego komputera?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 21:24:59 MET DST

Użytkownik "Leszek" <leszmiku@USUNpriv5.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d74t70$kql$1@news.dialog.net.pl...
> Użytkownik "Pawel" <pawelral@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> mógłbyś napisać coś więcej? dlaczego akurat ta karta?
> wydaje mi się, że przy takim procesorze jaki mam i tak nie wykorzystam
> możliwości karty w kwestii obrazu 3D

Jeśli grywasz w 640x480, bez antyaliasingu, to rzeczywiście wykorzystasz
tylko niewielką część jej możliwości. Ale w 1024x768 z AAx4 to procesor
będzie chodził na pół gwizdka (wraz ze wzrostem rozdzielczości.i
antyaliasingu proporcjonalnie zwiększa się obciążenie dla karty grafiki,
natomiast dla procesora prawie wogóle)

> zresztą GF4Ti też chyba na wyrost przy moim sprzęcie...
> a może się mylę?

j.w.