Athlon na Asrocku i problemy

Autor: ...:::WISKOLER:::... <ROT13_jvfxbyre_at_vagrevn.cy>
Data: Thu 26 May 2005 - 07:24:30 MET DST

Witam.
Mam problem z uruchomieniem Athlona 2500 (Barton) na płycie Asrock K7S8XE.
Po włożeniu procka, zgłosił sie jako Duron 665, taktowanie FSB 100 MHz.
Przestawiłem wszystkie (czytaj: dwie) zworki w każdy z możliwych sposobów,
nic to nie dało. Częstotliwość FSB zmienia się a Athlon nadal pozostaje
Duronem. Że jest to Athlon wiem gdyż na innej płycie (tym razem Gigabyte)
startuje poprawnie.
Dodatkowo, dla sprawdzenia włożyłem w Asrocka Athlona 2000 i ten jest
rozpoznawany poprawnie.
Zrobiłem upgrade biosu, w tej chwili jest to bios 2.20 ze strony Asrocka.
Efekty żadne, tzn. nic się nie zmieniło.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły na tę płytę?
Według specyfikacji płyta ta powinna obsługiwać takie proce.

--
     ..::WISKOLER::..
Nie wymagaj od żony logicznego myślenia,