IBM R50e - partycja ukryta

Autor: Marcin <no-mail_at_no-spam.ocm>
Data: Thu 26 May 2005 - 14:35:03 MET DST

Witam

Jestem uzytkownikow notebooka IBM R50e.
Na dysku twardym jest ukryte ponad 4GB na partycje ratunkowa.
Chcialbym ja skasowac i na tym miejscu zainstalowac inny system
operacyjny. Czy po skasowaniu tej partycji nie bedzie
zadnych problemow? Oczywiscie nie mam na mysli
odzyskania pierwotnej partycji z zainstalowanym Windowsem, ale
np. z dostepem do BIOSu?
Bo jak przy starcie komputera nacisnac Acsess IBM to uruchamia
sie program w ktorym dopiero mozna wybrac dostep do BIOSu.

Pozdrawiam

Marcin