Re: Plyta pod PIII

Autor: Borec <borec_at_o2.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 11:41:45 MET DST

Dnia Thu, 26 May 2005 10:19:34 +0200, zbery1 <zbery1@wp.pl> napisał:

> Sam posiadam ASUS CUBX od pól roku siedzi na nim
> PIII 1000 ¿adnych modów . komputer ska³a . D³ugo polowa³em na ta p³yte bo
> abitów zaje¿dzii³em duzo
> SE6 ST6 SA6 BX133 i ta bx 133 by³a najgorsza bo mja³a problemy nie tylko

Mod albo przejściówka są potrzebne żeby wystartowały procki na jądrze
Tualatin, a ty najwidoczniej masz coppermine.
Co do Abita bx133 to w pełni popieram, bo też się z nią bawiłem (gdyby
jeszcze Asus miał coś na kształt jego SoftMenu w biosie to byłby już
ideał, ale i tak przebija
go stabilnością, ilością USB, no i pamięcią do 1GB.