problem - komp się zawiesza

Autor: Piotr <piotrtomala_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 10:23:46 MET DST

Witam. Mam XP Professional. Od wczoraj system mi się odpala normalnie, ale
po kilkunastu sekundach obraz mam " zamrozony ". Nie mogę wejśćdo żadnego
folderu, nie działa contr alt del, jedynie strzałka myszy przez czas jakiś
jeszcze jest aktywna, ale potem też już "myśli". Kiedy dałem mu przywrócenie
ostatniej dobrej konfiguracji to komp mi się restartuje.W stanie awaryjnym
wszystko jest ok, skanowałem kompa i nic nie znalazł. Nie instalowałem też
ostatnio żadnego programu, który mogłby mi coś nabruździć ( z wyjątkiem
nowego winampa ). Systemu też nie przywroce, bo mam wylączoną tę funkcję.
Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim problemem i mógłby mi cos
poradzić ? Z góry dziekuję za udzielone rady.

                                      pzdr - piotr