zawieszajacy sie skaner Mustek ScanExpress 6000P

Autor: Pawel K <pawel1234ppp_at_interia.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 08:54:31 MET DST

witam

mam taki oto problem z dosc starym skanerem. skaner ten to Mustek
ScanExpress 6000P. chodzi o to ze jesli podczas skanowania klikne na
anuluj to skaner zamiera, nie reaguje na nic. ale wszystko poza tym w
kompie pracuje tak jak powinno. jesli teraz chce wylaczyc badz
zresetowac kompa to nie da sie tego zrobic inaczej jak poprzez
przycisniecie przycisku power lub reset. odlaczam skaner od zasilania,
jak rowniez od portu lpt ale to tez nic nie daje. dodam ze po resecie
sprawa sie nie rozwiazuje, poniewaz po probie kolejnego skanowania
skaner znowu sie zwiesza, a dokladniej mowiac, ta podluzna lampa
skanujaca zatrzymala sie posrodku i nie chce sie ruszyc.
niesamowicie wkurza mnie taka sytuacja ale nie wiem jak ja rozwiazac.
a moze ktos juz sie spotkal z podobnymi objawami i wie jak rozwiazac?
moze wina tkwi w systemie 2000 albo sterownikach, bo skaner ma dobre 6-8
lat wiec na pewno nie byl przewidziany do pracy z tym systemem
bede wdzieczny za wszelka pomoc

pozdrawiam