Re: Jaka plyta pod AThlona XP 2400

Autor: PSYLO <psylo.to.prosze.wyciac_at_o2.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 08:39:39 MET DST

Jacek napisał(a):
> Mam Athlona XP +2400 na plycie AsRock KT266.
> Czy wymieniajac plyte na KT600 osiagne duze zmiany w osiagach kompa?
> Jesli jest to roznica zauwazalna to jaka plyte/relatywnie niedroga/
> polecilibyscie?

Możesz się zastanowić nad np. Abit NF7 v2.0 jeśli chcesz odrobinkę
lepszej wydajności, ale za to dużych możliwości O/C. Możesz też rozważyć
wersję NF7-S(L), dzięki której zyskałbyś bardzo fajny dźwięk - SoundStorm.

> I nastepne pytanie: czy na plycie w slocie AGP 8x mozna zamontowac
> karte AGP 2x np GeForce 2 ?

Te GeForce były już chyba na AGP 4x... tak mi się wydaje, ale nie jestem
pewien.

--
Psylo