Re: laptop - klikanie dysku, na jaki wymienic ?

Autor: <andrewjWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 02:10:59 MET DST

> Witam,
>
> Do swojego NX7010 zakupiłem dysk WD Scorpio WD600VE, 60 GB, 5400 obr, 8 mb
> cachu. Dysk jest wydajny i cichy, ale ma niestety dziwną przypadłość -
głośne
> klikanie głowicy.

Witam,

Zwracam honor temu dyskowi. WD wypuscił bios dla niego - opublikowany na
stronie Della (sic!). Wiecej na forum WDC
http://websupport.wdc.com/forum/topic.asp?
TOPIC_ID=2821&SearchTerms=scorpio,click Wiec nie tylko google twoim
przyjacielem, ale warto odwiedzac forum producenta sprzetu. Klikanie juz nie
jest dokuczliwe - polecam ten dysk jako jeden z najcichszych a także wydajnych
dysków 2,5" www.tomshardware.pl/mobile/20041213/index.html

pozdrawiam,

Andrew
notebook.it.pl