Re: Plyta pod PIII

Autor: Borec <borec_at_o2.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 01:38:44 MET DST

Dnia Thu, 26 May 2005 00:15:19 +0200, Rafal <netrafal@enter.net.pl>
napisał:

> Czy mo¿na kupic tak± plyte NOWA?? Jesli tak to za jakim produktem siê
> rozgladac?
> Uzywana p³yta tez wchodzi w rachubê.
> Jakimodel polecicie??
> Pozdro.

  a ja polecam Asusa CUBX-E, co prawda jest na BX-ie ale jak siÄ™ postarać
(przejściówka lub mod)to i Tualatin pójdzie (wiem z autopsji :)), poza tym
ma dodatkowy kontroler Ata-100 Promise, cztery sloty pamięci (do 1GB max)
i 5xUSB. Na Tomshardware.pl było porównanie płyt opartych na BX-ie, i815
(i chyba też na Via 694x) i generalnie Bx wygrywał z tymi młodszymi. A
jeśli chodzi o możliwość zakupu nowej płyty ... no cóż - pozostaje życzyć
ci wiele szczęścia, a jak już się do ciebie uśmiechnie to pewnie będzie to
jakiś "kadłubek" w stylu mini-ATX.
Pozdrawiam
Borec