Re: problem z mikrofonem

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 01:14:33 MET DST

aidahow napisał(a):

> Chwila chwila.. powoli i od początku. Masz zestaw głośnikowy który podpiales
> do muzycznej w płycie (line out). I w tym zestawie masz pilot, który jak
> rozumiem stanowi pośrednik między zintegrowaną kartą muzyczną a głośnikami.
> Rozumiem, że aby podpiąć słuchawki do pilota - odpinasz głośniki. Tylko,
> że.... o ile wiem to słuchawki z mikrofonem mają dwa małe dzeki - jeden do
> słuchawek podłączany do (line out) czyli tam gdzie głośniki a drugi... no
> właśnie.. gdzie? Jeżeli w pilocie jest miejsce również na mikrofon to i przy
> [...]

Zestaw głosnikowy, jak napisałem Creative Inspire T5900. Zestaw składa
się z 5 głosników i subwoofera. Do Subwoofera podpięte są satelity,
pilot i kabelek łączący kartę z subwooferem (trzy jacki).

Płyta główna to Asus A7N8X-E Deluxe.

Do Line-Out na płycie podłączyłem głośniki przednie (front-zielony
kabelek) centralny.
Do Surround L/R audio jack podłączyłem tylne głośniki (rear-czarny
kabelek).
Do Center/LFE audio jack podłączyłem głośnik centralny i subwoofer
(center subwoofer - pomarańczowy kabelek).

do subwoofera podłącza się pilota Creativa dołączonego do tegoż zestawu
głosnikowego. Na tym pilocie oprócz regulatorów głośności znajdują się
dwa wejścia jack. Jedno mikrofonowe, a drugie słuchawkowe. Słuchawkowe
działa bardzo dobrze, mikrofonowe działać powinno...

do płyty głównej dołączone są sterowniki nVidia Sound Storm i zostały
przeze mnie zainstalowane. Być może jakieś ustawienia są złe, ale wydaje
mi się, że nie...
Na razie to tyle. Czekam na jakieś rozwiązanie.
Z góry dziękuję.

--
Proximus