Re: dlaczego nikt nie kupił ...

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 00:13:59 MET DST

> Witam
> dlaczego nikt nie kupił tej myszy
> http://ww
>
> firma w stylu mediatech,
> czy co ?

A kto kupi starą przepoconą myszke? W dodatku z przetartymi podkładkami i
wypalonym laserem (jeśli ma laser, jeśli nie to jeszcze gorzej)? Jak myszce
zejdzie lakier w tak dużym stopniu, to musiała pracować ponad rok, albo
dłużej.
Teraz myszki na podczerwień nie są chyba tak drogie, by nie kupić nowej?
Jeszcze jedno. Jak kupujesz nową mysz to tylko optyczną, ja mam dwie i nigdy
wiecej kulki!

Pozdrawiam