Trwalosc kart pamieci typu Compact Flash/SD

Autor: Tramal <tramal_at_interia.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 11:48:22 MET DST

Witam,
Chodzi mi o nosnik do kopii zapasowej, ktory bylby najmniej narazony
na uszkodzenia. Teraz korzystam z pendriva Kingstona (Traveller 2, 256
Mb).

Mam pytanie o rzeczywista awaryjnosc tego typu nosnikow jak CF, SD,
MD.
Nie chodzi mi o dane producenta (z nich wynika, ze sa w stanie
przetrwac wybuch bomby atomowej), ale o rzeczywista trwalosc.

Kilka postow wyzej jest wiadomosc od uzytkownika, ktora padla CF
Kingston po dwoch miesiecach. To wzbudzilo moj niepokoj.
Tr