Re: Dobre glosniki do muzyki??

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 09:25:17 MET DST

>Wiecie co? Najlepsze to są "domoróbki" ;) Co byś nie zrobił, jakby to
>nie grało, to i tak będzie zawsze "wypas", bo zrobione własnoręcznie ;)))

To fakt nie ma jak dzieło własny rąk... :-)

A powaznie to rzuć okiem na to:
http://www.icpnet.pl/~apteka/KolumnyDIY.html

Kolega robił. Widziałem i słyszałem jak to gra. Szok! Miałem koparę na
ziemi. Aż trudno uwierzyć że to jednodrożne kolumny z głośnikiem
szerokopasmowym. Moje B&W leżą przy tym na łopatkach i cienko piszczą.
Przestrzeń, szczegółowość, bas... coś niesamowitego.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff