Re: jaki najwiekszy dysk do bx ?

Autor: Michał Tokaj <ssadsdaajsdl_at_wp.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 09:20:22 MET DST

> prosze powiedziec mi jaki największy dysk będzie potrafiła obsłużyć płyta
> BX 2, ponieważ nie mam żadnego opisu do tej płyty.
> W tej chwili 20GB widzi, chciałbym włożyć 40GB, czy będzie płyta widziała
> ten dysk?

Kupuj jak największy i jak najszybszy, tylko sprawdz, czy jest możliwość
zworką ograniczyć go do32GB, potem to już małe piwo. Każdy chyba producent
ma soft do ominięcia tej bariery. Jeśli masz w miare dobrą płyte,
zaktualizuj biosa, powinien ruszyć i 120GB. Nie pamiętam jaka jest następna
poprzeczka.

Pozdrawiam