Re: komp do 2 tys:)

Autor: <grvby_usun_to_at_wp.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 07:35:55 MET DST

"Czajson" napisał w wiadomości
> Użytkownik <grvby_usun_to@wp.pl> wystukał co następuje:

> I niech zrobi z dzieciaka matoła nie znającego klawiatury, office'a,
> itp. Konsole są przecież diabelnie kształcące.

Szczerze mówiąc tak samo jak komputery dla 90% młodzieńczej populacji
walącej w Q3

A poza tym komp w domu kojarzył się będzie dziecku właściwie.

> Takie byle co powoduje, że nikomu się nie chce go włączyć. Nawet do
> biura to jest cienias. A świetnie obrazuje to nazwa obudowy colorSHIT.

hehe
komputera się używa, żeby działał a nie napawał użytkownika swoim wziękiem

> Zyskuje się walkę o TV

no nie wiem. u mnie walki nie ma, kazdy zna kolejność dziobania ;-)
A poza tym zniiknęła kolejka do kompa :)))

BTW I szcerze żałuję, że zamiast pakować kolejne 2k w zeszłym roku w
blaszaka nie sprzedałem starucha i nie kupiłem laptopika najtańszego.

No i wreszcie mogłem kompa wyciszyć ekstremalnie, bo najbardziej grzejącą go
aplikacją jest teraz pasjans ;-)

> Nie ma co modernizować. Trzeba wszystko wymienić.

No nie fetyszyzujmy komputera.
Jeśli działa, to jest jak trzeba. NIe widzę poza tym większej różnicy w
działaniu (poza szybkością) supermarkowego blaszaka, którego mam teraz z
szajsem sprzed kilku lat na ecs-ach

pozdrawiam
grvby