Re: komp do 2 tys:)

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 01:56:15 MET DST

W <road@to.nowhere.pl> wystukał co następuje:

> sempron dużo się różni od athlona XP....no ale nazwa inna więc już
> jest nieprodukowany,ech...dzieci reklamy

Dziecko drogie nie potrafisz przyswoić pewnej ilości danych? Przeczytaj
cały wątek od deski do deski. AthlonXP jest przestarzały w kontekście
nowoczesnego kompa na kilka lat. I nie napisałem nigdzie, że komp na
Sempronie będzie bardziej nowoczesny. Po prostu nie istnieje coś takiego
jak "nowoczesny komp przez kilka lat". Może być względnie wystarczający
przez kilka lat ale nie nowoczesny. I nieważne co się do niego włoży.
Ale nie o tym mowa. Jak masz propozycję PC do 2k pln to napisz, jak nie,
to nie pisz nic.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |