Re: x600

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 00:21:52 MET DST

Uzytkownik "Bodzio" <dibusb@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:d6v8b9$rq4$1@inews.gazeta.pl...

> Mam takie pytanie. Word zainstalowany na notebooku nie wyswietla
> wstawionych do dokumentu obrazow, a jesli wyswietli, to przewinieciu
> strony znikaja.

Word to nie program, a program to nie sprzet - którem poswiecona jest ta
grupa dyskusyjna.

> Podglad wydruku jest ok. Ten sam plik otwierany w tej samej wersji worda
> na innych komputerach (probowalem na kilku) jest wyswietlany poprawnie,
> dlatego tez wydaje mi sie, ze jest to problem sprzetowy.

IMHO Word czasem tak ma - zwlaszcza z "ciezszymi" obrazkami. Na moje oko to
nie ma nic wspólnego z karta graficzna ani sterownikami :)

> Notebook ma karte ATI Mobility Radeon X600. Dzieki za wszelkie
> podpowiedzi.

Niezly notebook ;)

--
| p o z d r a w i a m - a i d a h o w | www.aidahow.xp.pl | GG: 9161504  |
| Pentium 4 2,4C | Asus P4P800 i865PE | 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos DUAL |