Re: matrox G450 - problem z XP

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 00:12:04 MET DST

Użytkownik "jarek" <jarek.orlowski@______post.pl_______> napisał w
wiadomości

> Karta dziala bez zarzutu na windowych sterownikach, jednak wywala sie na
> oryginalnych - ekran staje sie calkowicie nieczytelny lub caly system sie
> zawiesza. Co to moze byc? Karta do smieci?

Jako były posiadacz Matroxa G400, a później G550, spotkałem się z takim
problem. W moim przypadku problem dotyczył braku service packa dla chipsetu
VIA płyty głównej. Więc jeżeli masz płyte na VIA może to właśnie tego typu
problem. Na ten moment jedynie takie rozwiązanie przychodzi mi do głowy ;)

--
| p o z d r a w i a m - a i d a h o w | www.aidahow.xp.pl | GG: 9161504  |
| Pentium 4 2,4C | Asus P4P800 i865PE | 512MB PC3200 CL 2,5 TwinMos DUAL |