Problem z rozmytym obrazem

Autor: mirek <mirek_prosze_wytnij_to_at_w-sieci.com>
Data: Tue 24 May 2005 - 20:23:54 MET DST

Witam!

Mam nietypowy problem z komputerem (Procesor Pentium IV 1,8 GHz, płyta
główna Asus P4GE i845GE, grafika GeForce 2MX 64 MB).

Chodzi o wyświetlanie lekko rozmytego obrazu - jeśli np. mamy zwykły
notatnik (czarne litery na białym tle), to obserwując go na ekranie
monitora na krawędziach liter widać bardzo delikatne barwy przejściowe.

Wykluczam winę monitora (sprawdzałem na dwóch poprawnie działających
z innymi komputerami) i karty graficznej (sprawdzałem na trzech różnych
modelach + na zintegrowanej z kartą). Zjawisko jest widoczne po
zrobieniu 'print screen' i wklejeniu do dowolnego programu graficznego.

A zatem co może stanowić problem i jak go rozwiązać?

Bardzo proszę o pomoc. Googlanie nie przyniosło żadnych rezultatów,
a wszyscy znajomi też rozkładają ręce... :(

Pozdrawiam
Mirek