Re: jaki modem wewnetrzny 56k PCI wybrac ?

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 18:07:25 MET DST

Ten oto user[ka] "Jolly Roger" doniósł[a], że...

> W dawnych czasach używałem modemiku Zoltrix Scorpius i łącząc się
> przez tepsę nie miałem żadnych problemów czy to z transferem (6KB/s
> :)) czy zrywaniem połączeń. Pentagramy też były dobre pod względem
> szybkości. Ten zoltrix do dnia dzisiejszego kurzy się u mnie na półce.
> To były czasy.
Witam.
Używałem Pentagram'a Hex2 56l. Jechałem na nim na win98, XP, MDK i aż
miło. Tani (kiedyś za 60PLN z gwarancją Door to Door!), niezawodny,
mały, manual po PL, BOX'owa wersja z bogatym wyposażeniem;]. Nie
pamiętam, żebym chciał nim rzucać o ściany więc wnioskuje, że było
OK ;] Pozdrawiam.

P.S.
Aż mi się łezka w oku zakręciła... to nie to samo co stałe łącze :(
Dial-up ma... to coś.

--
<!--
// WindowsMen