Re: Kontroler ATA-100 i SCSI w jednym komputerze

Autor: Artur Miernik <artur.miernik_at_jednosc.com.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 16:07:58 MET DST

Użytkownik marek napisał:

> .. jaki masz bios na adapteku ???
>
> zainstaluj najnowszy ver. 3.1 / oficjalnie adaptec nie podaje go na
> stronie - ale jest u nich na serverze FTP /
> ...link znajdziesz na /google - adaptec
> Mam tez kontroler 2940-UW + 2x scsi 18gig
> i ten bios chodzi bez problemu w mieszanym zestawie z IDE
> /suse , nt-4
Dziekuje za rade. Z pewnoscia sprobuje, choc nadal wydaje mi sie, ze to
moze byc problem mojej plyty glownej.
Ja mam w Setupie BIOSu ustawienie w "BootSequence" na
floppy/C/D/E/F/CDROM/SCSI. Nie ma zadnego ATA itp.
Jesli jest tylko jeden interfejs ATA albo SCSI, to sprzet chodzi.
Jesli do ATA dokladam SCSI, to nie moge uruchamiac sytemu z ATA.