Re: problem Asus A7v880

Autor: marek <marek=n_at_onet.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 13:59:23 MET DST

Tomek wrote:

> Wczesniej mialem bios 1007 i wiatrak (Pentagram) rególowany recznie - Q-fan
> wylaczony.
> Nie zaobserwowalem problemów.

> Po zapakowaniu biosu 1009 przelaczylem rególacje na Q-fana i tez
> zabserwowalem dziwne
> wahania przy maksymalnych obrotach. Tak na oko powyzej 90% zaczyna szalec.

> Ja tak dobralem ustawienia Q-fana, ze wentyl nie przekracza 90% obrotów.
> Ustaw minimum na 35, a maksymalne na okolo 58. Temperatura powinna sie
> ustabilizowac
> na okolo 52 stopniach przy stalym obciazeniu.

dzieki tomek za odpowiedz.
  moim celem jest caly czas max obrotow , i takze ustawialem na Q-fan
enable / 35 min -39 max.
  i nadal zmiennie i powoli 2500 obr/min a procek 49 C...

> Bez watpienia jest niedopracowany, ale z 1015 biosem zadziala :)

> Jak uruchamiasz kompa procesor jest zimny i dopóki sie nie rozgrzeje do
> jakis 35 stopni q-fan
> nie uruchamia wentylatora.
> Przy wczesnej wersji biosu napiecie przy obrotach minimalnych bylo zbyt
> niskie i jeden z moich wentyli nie chcial ruszac.

  moze Cie' to zaskoczy ale temperatora byla ponad 40 C ,, a wiatrak
  nadal stal, szybko musialem wylanczac zasilanie, gdyz procek polecial
by z dymem.