Re: klucze sprzetowe

Autor: mario1973 <mario1973_at_vp.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 11:57:51 MET DST

> Czy zna ktos firme ktora zajmuje sie duplikowaniem kluczy sprzetowych na
> lpt/usb? Moze to byc nawet cos w rodzaju soft-key, emulacji czy cos w tym
> stylu. Potrzebujem zrobic w firmie kopie bezpieczenstwa klucza ktory ma
> jezdzic po polsce na pokazy a wiadomo jak to bywa w trasach.

Nie wiem jakiego softu używacie, ale jeśli wczytasz się w umowę licencyjną
znajdziesz zapewne informację, że takie praktyki są zabronione. Poza tym,
zduplikowanie klucza poprzez profesjonalą firmę będzie Cię kosztowało o
wiele więcej, niż zakup nowego klucza od producenta gdyby ten oryginalny
padł (zakładam, że to nie jest jakiś soft z przed 15 lat).

Jeśli już tak bardzo chcesz łamać prawo ;), to proponuję olać klucz i
załatwić sobie crack do tego programu. Jeśli oprogramowanie należy do w
miarę popularnych to pewnie nie będzie z tym problemu. W tym wypadku nawet
jak klucz padnie soft będzie działał. W przypadku kontroli i tak jesteś
kryty jeśli oprogramowanie było nabyte legalnie. No bo klucz jest (co z
tego, że niesprawny jeśli by padł, ważne, że oryginalny), poza tym pewnie
macie jakąś fakturę zakupu tego oprogramowania.

Pzdr
Mario