Re: fm801 vs realtek

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 11:44:14 MET DST

Beerman <beerman@wytnij.op.pl> wrote:

> Teraz używam
> dźwiękówki z płyty epox 8rda3i (realtek). Melomanem maniakiem nie
> jestem, ale nie jest to dźwięk najwyższych lotów (komp podpięty do
> wieży). Czy wsadzenie tej dźwiękówki z fm801 poprawi moją sytuację?

            Wloz i sprawdz. Pewnie sie zdziwisz ;)
Gorszych dzwiekowek niz te na FM810 chyba nie robiono. To byly najtansze
karty i zazwyczaj laczono je tez z podlymi przetwornikami AD/DA. [tak wiem
- gorsze byly jeszcze karty na ISA z "cudowna" dynamika i szumami, ale to
nie ten okres produkcji.

> Chyba niektóre SB Live na tym robili (?).

            A ktore to niby?

> Nie mam teraz kasy na inwestycje...

            To zostan na AC97. Dobry kodek AC97 nie jest zly - pod warunkiem ze
nie oszczedzano za bardzo na przetwornikach. No i jesc nie wola.
Bedziesz mial wolna gotowke - kupisz najtansze Audigy, albo jesli nie
jestes graczem i chcesz jak najmniej wydac - starego ale sprawdzonego Live,
jakas Yamahe YM744 itp.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938