Jak usunąć warstwę antyodblaskową z monitora?

Autor: M <M_at_m.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 11:17:43 MET DST

Witam,

Szukam sposobu jak usunąć warstwę antyodblaskową z monitora Samsung
SyncMaster 755DF.
Przy czyszczniu ekranu pianką warstwa ta zeszła przy krawędziach ekranu tak
więc pozostaje mi jej całkowite usunięcie.
Niestety w innych miejscach trzyma się mocno (stąd wniosek że była chyba
wadliwie położona).
Czym ją usunąć?
Próbowałem pianką, spirytusem, rozpuszczalnikiem, uniwersalnym płynem do
czyszczenia, mleczkiem do czyszczenia, pastą polerską i nic.
Jakieś pomysły - byle skuteczne...

Pozdrawiam,
M.